Ας γελάσουμε με σύντομα ανεκδοτάκια..





Στα κομπιούτερ


- Πως καταλαβαίνεις ότι μία ξανθιά έχει πειράξει τον υπολογιστή σου;


- Από την φάκα δίπλα στο ποντίκι...!






Η Εξυπνάδα


Ένα μικρό αγόρι ρωτάει τον πατέρα του:



- Μπαμπά είμαι έξυπνος;


- Εεε, μα ναι παιδί μου...;! απαντά έκπληκτος ο πατέρας.


- Και από που πήρα όλη μου την εξυπνάδα;


- Εεε, λοιπόν πρέπει να την πήρες όλη από την μαμά σου,


γιατί, εγώ έχω ακόμη την δική μου...!









  Λόγος διαζυγίου;


  Για θρησκευτικούς λόγους...


  - Δηλαδή;


  - Δεν παραδεχόταν πως στο  κρεβάτι είμαι Θεός!









   Γκαρσόν, σερβίρετε ψάρια


  - Τους πάντες σερβίρουμε.  Καθίστε!..










 -Γιατρέ έχει ελαττωθεί η όραση μου....


  -Σας πιστεύω κύριε, εδώ είναι ταχυδρομείο...









  Θα τινάξω τα μυαλά μου στον αέρα, να γεμίσει ο κόσμος  εξυπνάδα.








  Να ‘στε ρομαντικοί ρε!


   εκεί που λέτε: μωρό μου τι κ@λαρα είναι αυτή, θα σε σκίσω άμα σε βάλω στα 4,


   πείτε κι ένα: "ενώ μας λούζει το φεγγαρόφως"










 -Με απατάς!


  -Εγώ; Μα τι πάθατε  σήμερα!!!! Είσαι η τρίτη που μου το λέει!!!!










  Μπαίνει ένας με γεμάτο πιστόλι στο καφενείο της γειτονιάς και φωνάζει


  - Ποιός από σας γ@μησε την γυναίκα μου;****


   Και ακούγεται από το βάθος μια φωνή :


  - Δεν σου φτάνουν οι σφαίρες ρε μεγάλε...!!!










 Ο λόγος που οι γυναίκες ποτέ δεν θα κάνουν πρόταση γάμου είναι επειδή 


 αμέσως μόλις αυτή γονατίσει, αυτός θα αρχίσει να ξεκουμπώνεται...