Προσφέρουν στους πελάτες τους τζάκετ με αερόσακο
Παρακολουθούμε με ενδιαφέρον την προσπάθεια των μοτοταξί της Γαλλίας να επιβιώσουν και αναπτύξουν την πελατεία τους, κόντρα στις επίμονες αντιδράσεις των ιδιοκτητών συμβατικών ταξί.
Παρακολουθούμε με ενδιαφέρον την προσπάθεια των μοτοταξί της Γαλλίας να επιβιώσουν και αναπτύξουν την πελατεία τους, κόντρα στις επίμονες αντιδράσεις των ιδιοκτητών συμβατικών ταξί.
Οι τελευταίοι έχουν, όπως και σε πολλές άλλες χώρες, ισχυρές πολιτικές προσβάσεις και βρίσκουν διαρκώς τρόπους να δημιουργούν προσκόμματα στην ελεύθερη εξάσκηση του επαγγέλματός τους από «άλλους».
Ωστόσο και οι ιδιοκτήτες των μοτοταξί δεν κάθονται με σταυρωμένα χέρια. Κατεβάζουν διαρκώς νέες ιδέες, προκειμένου να κάνουν το «προϊόν» τους ασφαλέστερο και πιο ελκυστικό για τον πελάτη.
Μια τέτοια ιδέα είναι, σύμφωνα με το γαλλικό περιοδικό Moto-Journal, η προσφορά τζάκετ με αερόσακο ασφαλείας. Η πρώτη εταιρεία μοτοταξί που προχώρησε σε αυτήν την έξυπνη πρωτοβουλία ονομάζεται Travel Zen.
Προσφέρει τζάκετ της γνωστής ιταλικής φίρμας Dainese που είναι μάλιστα από τα πιο ακριβά και τεχνολογικά εξελιγμένα στην αγορά. Ενεργοποιείται μέσω Bluetooth και αναπτύσσεται πλήρως μέσα σε 15 χιλιοστά του δευτερολέπτου, αρκετά πριν ο αναβάτης αποχωριστεί τη μοτοσυκλέτα.
Η κίνηση αυτή αναμένεται να βρει μιμητές και δεν αποκλείεται σύντομα η χρήση αυτών των τζάκετ να καταστεί «αναγκαίος» εξοπλισμός ασφαλείας για τους πελάτες των μοτοταξί. Ελπίζουμε να αποδειχτεί επιτυχημένη ιδέα ώστε να βρει μιμητές και σε άλλους κλάδους όπου η μοτοσυκλέτα αποτελεί κύριο επαγγελματικό εργαλείο.
Πέρα από την μείωση των συνεπειών από πτώση ή σύγκρουση, η αύξηση της ζήτησης θα σημάνει για το κοινό και τη μείωση του κόστους των τζάκετ αυτών, που σήμερα είναι αρκετά υψηλότερο ενός αντίστοιχου συμβατικού.
dete